15/10/09

ENDEVINALLES

Durant el mes d'octubre a nivell de ZER treballem les endevinalles.
A l' Escola cada classe n'han d'inventar una i els altres nens/es les hauran d'endevinar.

Des del blog us posem feina, una endevinalla pels més petits i una pels més grans. A veure si l'endevineu!!! Al mes de novembre donarem les respostes.

Endevina, Endevinalla:



Tinc ales i no sóc avió
navego per l'aigua i no sóc vaixell
faig bombolles i no de sabó
encara no saps qui sóc?





Estic ben embolicat,
puc tenir diferents gustos,
a vegades em portes amagat,
ja que a les dents puc donar disgustos.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Peix i carmels

LAIA

Anónimo dijo...

PEIX I CARMELS
LLUIS PUJOLAS

Anónimo dijo...

Endavina endavinalla
vaig derrera den Ramon acumpanyan la nit si no mandavinas tantornes el
llit.
que es?

Alexia

Anónimo dijo...

Hola sóc en Martí Puigbert aquesta es la nostra endevinalla:
Duc la casa amunt i avall, m'arrossego per terra i el deixo com un mirall. Què és?