Els alumnes de 4rt fins a 6è estem fent maquetes del relleu de Catalunya. Ens ho passem molt bé i alhora interioritzem a tarvés del tacte el relleu del nostre país. Quina manera més divertida d'aprendre!
17/10/07
FEM MAQUETES!
Publicadas por
CEIP VENTALLO
a la/s
10:35
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
0 comentarios:
Publicar un comentario