25/12/09
Publicadas por
CEIP VENTALLO
a la/s
18:31
4
comentarios
18/12/09
17/12/09
SORTIDA A LA VINYA I L'OLIVAR
Els nens i nenes de Cicle Superior han anat a Pau a visitar una vinya, un olivar i una cooperativa on fan oli i vi. Allà han pogut veure el procés de com es fa el vi i l'oli. Tot i que ha fet una mica de fred, la sortida ha anat molt bé i han après moltes coses. I abans de tornar a casa, ha fet un tastet: pa amb oli de Pau.
Publicadas por
CEIP VENTALLO
a la/s
17:37
2
comentarios
9/12/09
FRASES FETES / CALENDARI D'ADVENT
Durant el mes de desembre els alumnes de E Infantil i C Inicial busquem quin dia és al Calendari D' Advent, i, a cada sobre trobem una sorpresa.Durant el mes de novembre hem treballat les frases fetes. Els alumnes de primària amb l'ajut dels pares n'han portat de casa. L'últim dijous del mes ens vam reunir al pati i cada nen/a ens en va dir una i què volia dir. Finalment les vam posar al "hall" de l'escola.

Publicadas por
CEIP VENTALLO
a la/s
9:19
1 comentarios
1/12/09
LA RATETA QUE ESCOMBRAVA L'ESCALETA




Dimecres 2 de desembre els nens/es d'EI anem al Teatre a veure: "La Rateta que escombrava l'escaleta" als Maristes de Girona.
Publicadas por
CEIP VENTALLO
a la/s
18:40
0
comentarios
30/11/09
JORNADA DE DINAMITZADORS A BANYOLES
Publicadas por
CEIP VENTALLO
a la/s
16:41
0
comentarios
28/11/09
CROS A SANT PERE

Avui els nenes i nenes del Pla Català de l'Esport de la ZER Tramuntana i d'Atletisme de Ventalló, han participat al Cros Comarcal de Sant Pere Pescador. Hi ha hagut moltes medalles! i, un premi per ser la ZER més participativa.
I després de córrer i d'animar als companys/es, a jugar amb els inflables!
Publicadas por
CEIP VENTALLO
a la/s
14:26
1 comentarios
27/11/09
18/11/09
CROS A LA JONQUERA

Publicadas por
CEIP VENTALLO
a la/s
16:33
0
comentarios
16/11/09
L'ÈPOCA DELS CASTELLS
Els nens i nenes de CI estem treballant els castells.
Aquí en tenim els protagonistes
Hem portat un munt de llibres i contes per consultar
També moltes fotografies:
D'espases i d'escuts també en tenim un bon grapat.
Hem organitzat una lluita armada pacífica, tot jugant, jugant.
Quina bona idea!! podríem cinstruir el nostre escut!!
Hem construit el nostre castell amb capses de cartró i rotlles de paper, quina feinada!


I finalment, anirem d'exursió a Besalú per acabar-ho d'arrodonir!
Publicadas por
CEIP VENTALLO
a la/s
10:36
0
comentarios
11/11/09
TALLERS INTERCICLE










A la segona tongada dels Tallers Intercicle estem fent:
Pintem el fang i estampem samarretes,
Els estats de l'aigua, i
Un punt de llibre
Publicadas por
CEIP VENTALLO
a la/s
9:26
0
comentarios





















