



Els nens i nenes de CI van anar a fer una sortida pel poble de Ventalló, així van poder veure en directe tot allò que treballen a l'aula.
16/4/08
VISITA PER VENTALLÓ
Publicadas por
CEIP VENTALLO
a la/s
10:00
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
0 comentarios:
Publicar un comentario