Els nens i nenes de la classe de la farigola estem treballant les plantes.
Ens hem dividit en grups. Cada grup treballa uns temes diferents. Nosaltres busquem la informació, la reactem i després l'exposem a la classe.
28/5/08
PROJECTE DE LA FARIGOLA
Publicadas por
CEIP VENTALLO
a la/s
10:13
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
0 comentarios:
Publicar un comentario