



La classe dels submarins estem treballant i experimentant amb el cilíndre, mireu quines construccions més "xules" que hem fet.
A l'hora de plàstica continuem experimentant i amb plastilina i diferents pals: de pinxo, escuradents, canyetes, de gelat,.., anem construint:




14/11/08
CONSTRUÏM AMB CILÍNDRES
Publicadas por
CEIP VENTALLO
a la/s
12:17
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
0 comentarios:
Publicar un comentario