






Dijous a la tarda els alumnes d'EI i CI vam anar a visitar als nens i nenes de la Llar d'infants.
Què bonica que és! Ens vam fer un bon fart de jugar!
9/1/09
VISITA A LA LLAR D'INFANTS
Publicadas por
CEIP VENTALLO
a la/s
9:00
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
0 comentarios:
Publicar un comentario