Els alumnes de CI avui són d'excursió a Girona:
aniran al Teatre a veure : "la Caputxeta Vermella" (en anglès) i a l'Aeroport.
Esperem que s'ho passin molt i molt bé.
18/3/09
SORTIDA DE CICLE INICIAL
Publicadas por
CEIP VENTALLO
a la/s
11:29
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
0 comentarios:
Publicar un comentario