Els nens i nenes de P-3 a 2n ja hem començat els tallers, Fem tres tallers:
- Fang
_ Un Pot d'olor amb sabó
- Un Ninot vestit de tardor
22/10/09
TALLERS INTERCICLE
Publicadas por
CEIP VENTALLO
a la/s
8:12
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
4 comentarios:
A mi magradat al talle de sabo
Robert Planas
M'agrada mol fe tallers.
LLUIS PUJOLAS
Ami magradat el teller de sabò.
Alèxia
A mi ma agradaqt al talle de sabo
Laia Castell Mitganas.
Publicar un comentario