









A la segona tongada dels Tallers Intercicle estem fent:
Pintem el fang i estampem samarretes,
Els estats de l'aigua, i
Un punt de llibre
11/11/09
TALLERS INTERCICLE
Publicadas por
CEIP VENTALLO
a la/s
9:26
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
0 comentarios:
Publicar un comentario