



Dimecres 2 de desembre els nens/es d'EI anem al Teatre a veure: "La Rateta que escombrava l'escaleta" als Maristes de Girona.
1/12/09
LA RATETA QUE ESCOMBRAVA L'ESCALETA
Publicadas por
CEIP VENTALLO
a la/s
18:40
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
0 comentarios:
Publicar un comentario