24/2/10
LA VELLA QUARESMA
Entre tots els nens i nenes hem fet laVella Quaresma, cada classe n'ha fet una part i l'hem penjat al "hall" de l'escola. Els divendres a la tarda ens trobem i en treiem una cama.
Publicadas por
CEIP VENTALLO
a la/s
8:23
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)

0 comentarios:
Publicar un comentario