Aquesta última setmana els alumnes de l'escola han pogut aprendre un nou esport als estanys de Valveralla. Mireu quines fotos!!
18/6/10
Extra escolar a les tardes: Esquí nàutic.
Publicadas por
CEIP VENTALLO
a la/s
16:05
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
0 comentarios:
Publicar un comentario