


Aquest passat dijous va venir a l'escola la gent d'Intervida i ens van ensenyar uns jocs molt divertits amb material reciclat. Mireu que bé que ens ho vàrem passar!
20/2/11
Jocs intervida a l'escola!
Publicadas por
CEIP VENTALLO
a la/s
19:02
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
0 comentarios:
Publicar un comentario