Els alumnes de CS a l'hora de música amb l'ajuda de l'Elisa, la nostra senyoreta, ens hem fabricat els nostres instruments amb material reciclable. Al final hem fet una melodia que ha quedat molt bonica.m Que tremolin els fabricants d'instruments! Ens ho hem passat d'allò més bé.
30/1/09
FEM INSTRUMENTS
Publicadas por
CEIP VENTALLO
a la/s
10:09
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
1 comentarios:
HOLA EM DIC SILVIA I M'AGRADA LA MUSICA AMB LA ELISA SILVIA.
Publicar un comentario